Present...

Mamma och pappa har precis firat 30årig bröllopsdag, 30år!! Helt galet!
Plus att pappa fyllde år den 26:e okt och mamma fyller 27:e nov.
I varje fall kände vi barn oss sugna på att ge våra päron en ordentlig present...
Så detta rimmet skrev jag ihop, med lite hjälp av de andra syskonen...
 

"Nu när du inte någon whisky från Skottland fick,
fixar vi det med blott några klick.
Bokar en resa till dig och din fru,
så nu får ni också åka "way up in the blue".
Vi åker som en enad trupp,
hoppas att vi ej på varandra får krupp.
När vi genom Skottlands landskap far,
vill vi att ni egna fickpengar har.
Eftersom ni varit gifta i 30 år,
så är det denna resa ni får.
Detta är en gåva från oss era barn,
hoppas att det blir mer än en natt på stan.
Nu hoppas vi att ni snart blir friska,
så att vi efter Nessie får fiska.
Spara denna lapp som en säkerhets garanti,
på att denna resa kommer bli!
För vi lurar er faktiskt inte nu,
Dig och din flygrädda, nervösa fru.
Ett plan kommer landa i fjärran land,
där vi kommer stärka vårt familjeband."

 

Vi ska alltså åka till Skottland allihopa, hela familjen + pojkvänner. Vi åker så fort gamlingarna har blivit friska, och vi får hoppas att det kommer bli mycket snart!! :) 

 

Älskar er min underbara familj!! Ni är mitt liv!! <3

 

 
Edinburgh castle, jätte vacker vy nere från Edinburghs shopping gata Princess Street...
 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0