Hemma.

Jag är hemma. 
Gjort min första dag på jobbet idag efter semestern.
Är det inte nu man ska känna sig utvilad, pigg och fräsch?
Jag gör inte det. 
Jag har ångest.
Ångest över att vara tillbaka i Mora.
Ångest för att komma tillbaka till samma jobb.
Ångest över att behöva vara ensam.
Ångest för att jag trycker bort känslor som jag inte trodde att jag hade kvar för en viss person, och för att jag känner att det finns så mycket jag skulle vilja säga. 
Ångest över att inte min bästa vän finns i närheten.
Ångest för att kyla och mörker är i intågande.
Ångest för att hela min kropp skriker att jag vill bort, göra något annat, se något annat, uppleva något annat.
 
I övrigt har jag haft en awesome semester.
Var i Skottland med bästis i fem dagar.
Tre spenderades i Edinburgh och två i Glasgow.
Helt underbart!
Träffade hennes kompisar Gavin och Paul i Glasgow.
Jätte gulliga killar!!
Hade dock assvårt att förstå deras accent! :) 
Gavins var helt ok, men Paul, geees inte många ord man förstod där inte! :p 
 
Nu måste jag sova, ska upp på APT möte imorgon.
Vi hörs! 
Puss :*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0