Snabbt..

Usch vad dagarna går snabbt..
Jäkligt snabbt sen jag skrev sist i varje fall.
 
Helgen som var nu spenderades på jobbet..
29h för att vara exakt.
Det är ganska slitigt men det går!
Det blir många timmar om inte annat..
 
Helgen innan denna var jag i Stockholm och vi åkte på kryssning ett helt gäng.
Hade askul, och det kommer garanterat göras om!! :)
 
Har flyttat också sen sist jag skrev, tror jag?!? :P
Har inte för mig att ja nämnt det iaf! 
I varje fall har jag fått tag i ett förstahands kontrakt, mitt i stan.
Eller ja, i huset bakom det jag bodde i innan.
Ska ta lite bilder när jag får ordning här, just nu är allt i kaos! 
Men jag trivs!
Lägenheten ligger högst upp, och det är inte lika många grannar i detta huset som i förra..
Dessutom är den nyrenoverad typ, och toan är bra mycket fräschare än den gamla! :)
 
Det gick lite snabbt med denna flytten kan man säga. 
Ringde MS förra tisdagen för att höra om en annan lägenhet, och då sa kvinnan jag pratade med att dem hade denna som hade kort inflyttningsdatum.
 
Fick nummret till mannen som stod på lägenheten, och åkte och kollade på den samma dag.
Ringde upp MS och sa att jag ville ha den, och hon skulle ställa iordning ett kontrakt direkt.
Hade det inte varit för att jag kunde flytta direkt så hade jag inte fått denna.
Man behöver bra mycket mer poäng för att bo i stan än de jag hade!
Så lite tur har man nog!! :) 
På onsdagen kom Millan, Danne och Jerry ner och hjälpte mig flytta en massa grejer och möbler.
Så från i onsdags har jag bott här.. :)
 
Vad hade jag gjort utan er i mitt liv?? 
Jag älskar er från djupet av mitt hjärta.
På riktigt!!
 
Nej, nu ska jag kliva upp från min vaaarma säng och gå och plocka. 
Usch, det här kommer ta en evighet.
Förstår inte riktigt hur fan man lyckas samla på sig så mycket grejer på några år som man gör..
Helt galet ju!! 
 
Jaja ja ni får ha det toppen tills vi hörs igen! :)
Puss :*
 
Kryssnings deltagare Marie, Kim och Wille...
 
Och så Anna & Lina...
 
 
Renate dagen efter kryssningen när vi skulle göra Stockholm osäkert...
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0