Skönt..

Fan vad det är skönt att ligga kvar och draaa sig i sägen! :)
Jobbar kväll ikväll så jag har tagit mig en rejäl sovmorgon.. :)

Iofs låg jag vaken ganska så länge igår. Har börjat läsa den där boken 50 nyanser av honom.
Den är rätt bra och man fastnar ganska snabbt! :)
Den påminner mig lite om en viss person, can't get you out of my mind!!

Drömde om en annan person inatt, och det gör mig bara irriterad. Förstår inte att du fortfarande finns kvar i mitt huvud. Drömmen var ju iofs rätt nice, men att det var just du, stör mig.

Ja nu har jag dragit igång svamlet igen ;) haha..
Jaja. Ska gå upp och äta brunch nu!! :)
Hoppas att ni får en fin dag kära vänner!!
Puss :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0