Trött..

Länge sen sist!
Inte mycket har hänt..
Som vanligt då, med andra ord! :P
Ä
Var i Vänersborg under påsken, hade det super mysigt!!
Har även sett vad Vänersborgs uteliv har att erbjuda, är väl ungefär sammalika som Mora typ.
Fast jag hade iaf trevligt sällskap, även om en viss R bangade på oss. Jag och Micke fick gå själva med sällis av hans två vänner. Men jag klagar inte, var trevligt det med! :)

Ullared var också kul, asmycket folk dock! Trodde inte att det skulle vara så mycket då det var långfredagen och allt, men tji fick vi!

Igår var det utbildning av nya föreningsinstruktörer igen.
Gick aningen bättre denna gången, men det är väl för att man börjar känna sig mer säker nu! :)
Kul är det i vilket fall som helst!

Är sååå jäkla trött.
Är lite ledig idag.
Gick på stan en sväng på fm..
Nu har jag tvättstugan!
Kul syssla, eller icke!

Blir så jäkla trött av allergi medicinen som jag fått utskriven på akuten, fy fan helt sick..
Jäkla nässelfeber säger jag bara!
Vet inte ens var den kom ifrån..
Menmen.. Bara att bita ihop! :)

Nu ska jag springa ner till tvättis igen..
Hoppas att ni får en grym kväll!
Puss på er :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0