Dag 5: Sex låtar du är beroende av.

Här kommer nästa lista.. Blir två idag igen, då jag inte hann göra någon igår! :)


Alltså, eftersom att jag är sjukt beroende av musik så är det svårt för mig att bara välja sex låtar!! :P Men jag gör ett försök i alla fall! :)


1. Adam Lambert ft. Pink - Whataya Want From Me
Viktigt att P!NK är med i denna låten!! :)

2. Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)
LOVE, LOVE, LOVE it! ♥

3. Bruno Mars - Just The Way You Are
Denna är så sjukt fin!!! :)

4. Jay Smith - Like a prayer
Love his voice!! Riktig whiskey röst!! Riktigt bra cover dessutom! :)

5. Elvis - Return to sender
ÄLSKAR Elvis, Älskar låten ♥

6. Madonna - Revolver
Hörde den för första gången på uppvärmningen på en dam match, sedan dess har den etsat sig fast! :D


Det här är låtarna som går på repeat på ipoden just nu..
Sen ändras ju smaken ganska ofta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0