Jobbelijobb...

Är väldigt tyst här just nu..
Beror väl mest på att jag jobbar heeeela tiden!
Och tack vare att jag bytt helg med en på jobbet, så ska jag jobba sju dagar i rad.
Började igår så nu har jag sex kvar! :)
Börjar 14 och går till 21 ikväll...
Sen har jag mindre roligt, två delade turer irad fredag och lördag! :/

MEN!!

Nu är jag ledig helgen vecka 32.. 
Alltså musik och motor helgen!! :D 
Wihoooo...
Det innebär hemgång!!!!!!
Första på hela sommaren typ!!
Var hem en sväng innan jag gick på mitt schema dock. 
Men det ska bli skönt att få komma hem igen!!

Har beställt lite böcker inför skolstarten också..
Skönt att ha det gjort!

Nu ska jag käka lite och sen göra mig klar för jobbet!
Hoppas att ni får en fin dag!
Puss :*

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0