Hektisk dag :)

Ja det har varit hektigskt idag :)
Skulle ju in på körskolan för att kompletera mina böcker, trodde jag!
När jag kommer dit säger Sigge att han ska behålla mig i några timmar! :O
Så vi åkte ut på en körlektion, sen blev det datorn och sen fick jag åka hem :P
Och jag som trodde att jag bara skulle bli kvar i tio minuter eller en kvart max, men icke sa nicke :)

Men nu har jag iaf kommit igång igen, och allt känns kanon :)

Fy fan vad bra jag mår nu när det börjar bli vår, helt jävla underbart!
Inte varit deppig på ganska länge. Börjar fundera på om jag kan ha årsregelbundna deppretioner då jag blir jävligt hängig och nere så fort det börjar bli mörkare ute?! Men jag vet inte...


Aja, just nu mår jag hur som helst underbart!
(:
Nu ska jag kika på two and a half men!
Ha det kung sweeties! :*




Livet leker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0