Invandrar nytt & Insider

Sitter och tittar på insider just nu , tittade på invandrar nytt (efterlyst)  alldeless nyss . .
Ärligt talat är det ju nästan bara invandrare som de söker efter i det där programmet . .
Visst , det finns många svenskar som inte har alla får i hagen , men jag fattar ändå inte varför Sverige är så jävla mesigt när det gäller brott och straff ?!?

Jag kan delvis tycka synd om vissa invandrare , man ska ju som sagt inte dra alla över samma kam . .
Det finns ju de som kommer hit och vill arbeta , och som vill lära sig svenska , och som lever som lagliga medborgare !
Men jag anser att de som kommer hit och mördar , rånar och utför diverse brott ska skickas tillbaka till sitt hemland med huvudet före oavsett hur synd om dem de är . . . Kommer de hit för att utföra brott har de inte här att göra . . .
Visst att de kanske har växt upp i krigsdrabbade länder och kanske kommer med ett traumatiskt liv i bagaget , men det är väl inget skäl till att man ska få utföra brott i något land överhuvudtaget ?

Sen finns det även svenska medborgare som också gör dessa saker , men de kan man ju inte skicka någonstans annat än till våra "stränga" fängelser, eller så hamnar de kanske i rättspsykiatrisk vård i tre månader sen är de ute i det fira igen . . .


Sjukt Sverige , sjukt . .
Finner inte ord...


Hata mig om ni vill , men det är trots allt mina åsikter som ni läser om här i min blogg . . Och tycker ni inte om det ni läser , så får ni nog hitta någon annan blogg ni kan besöka !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0