Frånvaro

Förlåt för min uppenbara frånvaro , men gårdagen och idag har varit fullpackade ^^
Igår var vi som sagt i Falun på skyttetävling , fick 42 träff i 18 figurer . . . :)
Kom på tredje plats . . fast ettan , tvåan och jag hade samma träff , men jag hade mindre tavlor än de andra :P
Menmen , sånt är livet :) Glad och nöjd är jag ändå ^ 6 träff ifrån fullt , men det tar jag igen nästa helg då vi åker till Sala ! :D hehe . .

Hursom helst så ska jag försöka få igång PS på min stora dator imorgon :)
Har tagit massvis med bilder nu under gårdagen och idag såklart ^
Som ni förhoppningsvis får se imorgon !
Har dessutom lovat Ewe att jag ska ta hand om stallet imorgon :)
Får väl se hur det går utan hennes hjälp , men det ska säääkert gå fin fint !

Linda skickade mess och frågade om jag kunde jobba helgen efter den här som kommer , så lite jobb den här månade blir det också ^

Guud vad osamanhängande allt vart :) Men nu ska jag kramas med A och försöka sova , har gått och blivit snorförkyld och det är ju mindre kul :(

Ciao på er sötobarn :*


Kommentarer
malte

Snyggt skjutet! Det var en väldigt svår bana i Falun. Lycka till i Sala! Själv åker jag till Mjölby.

2008-09-16 @ 20:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0