Damn

*suck*
Jag har en sömnlös natt inatt , jag kan inte sova alls . . .
Och att jag har ett annat tröskverk bredvid mig gör inte saken bättre ! :O
Ohhh jag som behöver min sömn so bad :/
Någon som har något tips om hur man kan somna fortare ?
Har legat och vridit och vänt mig sedan två , och nu bestämde jag mig för att plocka upp datorn en sväng när jag ändå inte kan sova ! Synd att jag inte har lagt in någon film på den här datorn då :/ Då hade jag iaf haft något att roa mig med !
Menmen , sånt är livet . . :)

Aja , ska försöka se om jag kan somna någon mer inatt , eller om jag är vaken tills A åker till jobbet , om en halvtimme ungefär :D Nu ringde hans klocka också :) Men han vill inte gå upp ! ;) Det ska vi allt bli två om ;D haha . .

Neej , nu ska jag försöka få upp min slöhög ;D
Ciao :* Och godmorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0