Time to sleep...

Det är nog inte så bra för mig att vara arbetslös...
Kanske vore bäst om man låg i sängen nu, men vart är jag?
Joo, uppe och knappar på datorn :) haha...
Som vanligt då!
Iofs så är ju Millan och A också här, men ändå ;O

Jag har ju faktiskt fått igång min stora älskling nu...
A rengjorde fläkten åt mig...Det kanske var det som var fel ändå, för det satt jätte stora dammtussar på den :D
Inte så bra kanske :) Men nu är älsklingen frisk igen...förhoppningsvis iaf ^^


Aja nu sängen :)
Ciao & Godnatt :*



Kommentarer
' m

Ja, jag pluggar väl upp min jävla religion på distans! Det ska vara klart i december och det går inte bra :(

2008-11-28 @ 10:46:37
URL: http://makemyworldspin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0