Fullt upp

Japp , det har och kommer vara full rulle för mig i helgen . .
Igår var vi hem till mormor som fyllde 78 år :) GRATTIS Mormor :)

Idag ska jag göra mig klar till klockan två för då kommer A och hämtar mig , vi ska åka och tvätta bilden då . .
Sen ska vi åka och handla lite , plus en present till Pappa som fyller 47 år idag :) GRATTIS Pappsen :)
Ikväll åker vi till mora , då jag fått lite jobb i helgen . .

Imorgon när jag jobbat klart vid fyra , så blir det till att stressa upp till mormor och duscha och göra sig klar . .
Sen stressa upp i Älvdalen och äta på hotellet då Mormor & Morfar firar guldbröllop :)
Sen tillbaka till mora då jag jobbar på söndagen också :)

Så det är fullt med fest och jobb i helgen med andra ord :)
Så om jag inte uppdaterar här så ofta i helgen så vet ni varför ;)

Vad ska ni pyssla med i helgen ? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0