Shoppat..

Skulle ju shoppa julklappar som jag skrev igår.
Hur många tror ni att jag köpte?
Inte en enda jävla en. Haha...
Jag är fan hopplös!!!

Däremot fick jag tag på ett par träningshandskar som kommer bli grymt bra att använda på body combaten.
Blir att man ser handen bättre och får troligen en helt annan kraft i "slaget" än utan handske. Låter kanske konstigt, men så är det!! :P

Är lite smått fundersam idag. Tror jag måste släppa på lite negativa energi tjuvar, det tjänar ingenting till att hålla kvar sånna människor i mitt liv. Det gör bara att jag mår dåligt.

Nu en till Johan Falk, sen sängen!
Hoppas att ni haft en bra dag!
Puss :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0