Movienight..

Har haft en riktigt bra dag idag.
Millan och Danne kom hit med mamma som skulle följa mormor till lasarettet..

Medan dem var där åkte vi runt på lite bilfirmor och kikade på bilar.
Kan fan inte bestämma mig, är kluven på vad jag ska välja.
Vill i varje fall ha en liten och bensin snål bil med bra comfort.
Får väl se vart detta slutar! :P haha..
Fastnade för en bil som vi provkörde, men njaaaaa :P
Vi får se!

När gänget åkt tillbaka till Älvdalen var det dags att styra mat.
Och hur tråkigt är det att göra mat till sig själv egentligen?
Fucking värdelöst om ni frågar mig!!
Blev sjukt sugen på tacos då jag sett att flertalet vänner käkat det idag, och självklart saknades vitala delar för den rätten hemma! Blev att hoppa upp på cykeln och styra kosan mot Ica för handling.

Sååå nu sitter jag i min sjukt obekväma soffa, har glufsat i mig käk och myser med Johan Falk på Tv:n..
Måste börja från början när jag ska se de nya delarna, så man fattar någe! :)

Nu ska jag fortsätta kika!
Hoppas att ni får en fin kväll..
Jag har det mysigt jag med i min ensamhet! ;) Blir ju bubbelbad ikväll, så jag klagar inte ;D

Puss på er finisar! :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0