Ågren..

Åka till dalen eller inte..?
Det är frågan det.
ågren.se
 
Finns så mycket som jag skulle vilja få gjort här hemma, men orken finns inte.
Orkar inte ta tag i något nu för tiden..
Även om det känns som om jag fått massor gjort idag..
 
Fått tid till blodcentralen också.
Ska ev. bli blodgivare! :)
Det är viktigt att hjälpa till om man kan!
Jag kanske behöver den hjälpen jag med, någon gång i framtiden!
Man vet aldrig..
Får väl se om dem tar emot mitt blod :D haha..
 
Åhhh var på bio igår, brakeing dawn..
Ååååhh vill inte att det ska vara sluuuut :(
Men den var bra i vilket fall som helst! :)
 
Nu ska jag springa ner i tvättstugan och ta upp sista tvätten..
Sen blire nog att åka hemöver.
Hoppas att ni haft en bra dag!
Puss på er :*
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0