Säng på jobbet?

Skulle lika gärna kunnat ställa en säng på jobbet..
Känns som om jag bor där för tillfället! :D haha...
Gör sjunde dagen i rad imorgon!
Trött och slut i huvudet nu kan jag lova..
Men det går! :)

Fan man får jobba fastän man lagt sig ledig,
men vad gör man inte? :)
Är glad att jag har jobb så här efter utbildningens slut iaf!
Skulle jag bo kvar i ludvika skulle jag kanske inte få jobba så mycket som det verkar på mina fd klasskamrater!

Jaja..
Det blir nog bra detta.. :)

Nu ska jag installera lite programm på denna burken!
Hoppas att ni haft en bra dag!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0