No life!

Har inget liv just nu...
Känns som om jag mer eller mindre bor på jobbet!
Blev uppring imorse, på min lediga dag, så jag fick hoppa in..
Går ut extra imorgon så att jag jobbar delad tur, och så hela helgen igen..

Jaja..
Jag ska som sagt inte klaga!

Tur man har ett jobb iaf, även om man skulle önska att man fick ett fast jobb..
Känns som om man inte har någon som helst säkerhet nu!
Man vet inte från en dag till en annan om man får jobb alls eller inte!
Lite drygt, menmen..

Får vara glad så länge detta håller i sig iaf! :)

Tänkte bara att ni kanske ville veta vart jag tatt vägen någonstans! :)
Men jag lever iaf! :D

Hörs senare!
Hejs!
:*



Kommentarer
IDA

Det är väl när man jobbar man HAR ett liv? ;) Livet går ju ut på att jobba.. haha!

2012-01-12 @ 16:12:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0