1/9...

Har gjort första jobb passet av 9 på raken idag..
Sen har jag mockat åt Sanna istället för syster, ringt viktiga samtal, planerat mat och handlat med pappsen, simmat 1,5km, och sen har pappa lärt mig göra köttfärslimpa så här på kvälls kvisten...

Känns som om mitt liv går på högvarv just nu, men jag gillar det! :)
Skönt att det äntligen händer något!

Några som har sagt åt mig att varva ner och ta det lite lugnt..
Menmen..
Jag har hellre massor att göra, än ingenting! :)

Nu blire sängen för min del..
Ska som sagt jobba imorgon med, sen träning på det!

Hoppas att ni får en skön kväll!
Hej så länge & godnatt!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0