Vill bara bort...

Vill bara bort härifrån just nu...
Långt långt jävla bort!!!
 
Har lite planer med kusin om att dra på en sista minuten!!
Tips mottages tacksamt!? :)
På vart man ska åka alltså..
Varmt med sol och bad vill vi ha! ;)
Jaja något bra kommer vi säkert fram till..
 
Är ledig i hela fem dagar nu..
Kommer bli så jäkla sköööönt...
Helgen kommer bestå av träning, umgås med fina vänner, födelsedags firande, nyårs firande och så ska vi klämma in lite skjutning på det..
Ååh vad bra det kommer bli! ♥ 
 
 
Nu ska jag städa min lilla lägenhet..
Sen ska jag packa.. haha..
Kommer se ut som om jag ska vara borta ett helt år, men det gör det nästan alltid när jag ska åka någonstans..
Är typ sämst på att packa... :D
 
Jaja..
Hoppas att ni får det minst lika bra som mig! ;)
Puss på er! :*
 
 
 
 
 
Ps. Don´t come fucking crying to me when you´re lonley. Hate to say I told you so.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0