Tankar, tankar och tankar...

Fan vad ens tankar kan ställa till det för en..
Och värst är det på kvällarna...
Jag avskyr det här.
På riktigt.
 
Jag är brutalt ärlig när jag säger att jag avskyr det här.
Jag sätter stop för mig själv.
Om man ändå kunde sluta tänka..
Eller i alla fall sluta låta tankarna vandra iväg, och göra stora senarion av små små situationer.
 
Hjärnan säger spring för livet, medan hjärtat naivt säger stanna.
Men det är väl som vanligt antar jag?!
 
Och ni fattar väl nada av vad jag svammlar om, som vanligt? :)
Haha... Tur jag förstår själv vad jag menar!
 
Och där slog klockan över till domedags dagen.
Och här sitter jag.
Shit, jag tror att maya folket räknat lite fel. ;)
 
Godnatt!
Puss :*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0