Dalen..

Är i dalen nu..
Fick en riktigt trevlig eftermiddag igår. Besök av bästa R. Sen gick vi på stan en sväng och kollade in rean, men det var ju inget speciellt...

Inhandlade gottis för nyår också!
Det blir party för hela slanten!!!
Fan vad kul det ska bli, var verkligen evigheter sen jag var ut nu!

Fy fan vad jag ser fram emot det nya året btw. Det kan ju bara inte bli lika sämst som de två senaste åren i mitt liv!
Nej 2013 ska jag göra till mitt år ;)
Ska förhoppningsvis uppfylla två av mina drömmar då i varje fall! :)
Och vad det är får ni veta när det händer! ;D

Nu ska jag skölja håret. Sitter med hårfärg i just nu!
Hoppas att det här blir bra nu, annars får jag sitta med mössa under nyår ;) haha..

Ha en fin dag!
Det ska jag ha..
Puss på er :*



Kommentarer
IDA

2013 ska vi göra till vårat år!

Svar: Det ska vi absolut göra!!!! :D
Madelene Siitari

2012-12-29 @ 10:36:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0