Advent..

1:a advent har passerat.
Tiden går så jäkla fort alltså!

Idag har jag suttit barnvakt på morgonen till sötaste kusinbarnet! Pappa och mamma fick lov att jobba, och de skulle gå om varann med ett par timmars mellanrum, så jag fick rycka in och passa lillan de timmarna. :)
Hon somnade till och med i min famn en halvtimme innan pappa Tom kom hem! Sötnosen! :)

Efter barnvaktandet har jag åkt runt och letat julklappar.
Hittat några men långt ifrån alla.
Vet inte ens vad jag ska köpa?
Lika svårt är det varje år!!

Nu ska jag påbörja lussekatts bak..
Ska bjuda mina kära arbetskamrater imorgon!
Hoppas att ni haft en fin dag!
Puss på er :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0