Tidsfördriv..

Har aldrig gjort en sådan här lista, men någon gång ska väl vara den första?
Så är det väl med allt, eller? :)

VEM:
Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem fick du senaste sms av? CSN
Vem tänker du på nu? A.
Vem pratade du senast i telefon med? Ewe.
Vems hus var du senast i? Mammas och pappas?
Vem önskar du var med dig nu? Ingen.
Vem är din favoritsläkting? Har ingen favorit, älskar alla precis lika mycket!

VAR:
Var är din mobiltelefon? Den ligger framför mig.
Var handlar du mest? Beror på vad jag handlar?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på Jula.
Var åkte du senast bil? Hem från byn för en halvtimme sen..

VAD:
Vad åt du senast? 1/2 Pizza
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Mörka jeans.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min telefon.
Vad har du på fötterna? Strumpor.
Vad är din favorit färg? Blå & Rosa :)
Vilken film såg du senast? I am number four.
Vad hör du just nu? Datorns surrande.

HAR DU NÅGONSIN:
Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? Ja?
Hånglat i skogen? Japp.
Tyckt att din kusin är het? Eh nej?
Sovit naken? Alltid.
Kört över hastighetengränsen? Jo, det har väl kanske hänt.. :)
Målat om ditt rum? Nej.
Dansat framför en spegel? Hahaha.. Ja? :)
Fått hicka? Inte på länge.
Dumpat någon? Nej.
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Smugit ur ditt hus? Ja. haha..
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Ja.
Älskar eller saknar någon nu? Både och, kan man lugnt säga.


Kommentarer
Fiaa

snor den ;)

2011-09-16 @ 10:15:21
Anonym

kan jag få lösenordet? och sno din lista?

2011-09-16 @ 22:14:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0