Idag kommer domen!

Usch vad jag är trött idag..
Får inte sova om nätterna här..
Vaknar flera gånger och har sen svårt att somna om!
Sen vaknar jag av mig själv runt halv nio snåret..

Idag bär det av mot mora och besiktning av bilen!
Usch vad nervös jag är för att den inte ska gå igenom..
Det kommer den säkert inte med min tur! :/

Vi får se...
Måste köpa en lampa till en av blinkersarna bak också!
Och kanske köra den genom en biltvätt?
Den ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig... typ.. :)

Uuuuuh... kommer må dåligt fram tills jag fått domen..
Har en känsla av att den inte kommer gå igenom nu heller :(

Jaja.. Just wait and see..
Nu ska jag göra mig klar!
Ha en bra dag!
Hejs! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0