Gjort idag?

Inte mycket..

Gjorde klart en av mina tre sista uppgifter i kursen rehabilitering och habilitering..
Får se hur det går.
Mindre bra om jag skulle gissa..

Men känner inte riktigt att orken finns där för plugget just nu!
Har så mycket annat i tankarna.
Men jag SKA klara det!!!
Det är inte långt kvar nu!

Dessutom är det en riktigt trååååkig kurs..
Även om den är nyttig att ha med sig!

Neeej. Nu ska jag krypa ner och kika på film tror jag..
Måste köpa massa apelsiner och kurera mig med imorgon!
Alla här hemma har åkt på förkylning och feber :/
Mindre kul!
Känns ju inte direkt som jag har en chans att komma undan?!
Nej.

Aja. Nu lär jag draaa..
Skriver väl mer imorgon!
Hejs :*







Du finns i mina tankar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0