Utmaning...

Jag har fått en award från Lisette.
Man ska länka till den man har fått den av, avsluta meningarna och sedan skicka vidare till 5 andra bloggar!

1. När ingen ser eller hör mig
sjunger jag, väldigt högt och väldigt falskt! ;)

2.Går aldrig hemifrån utan att titta mig i spegeln..

3.Min blogg heter som den gör för att jag heter så? 

4.Om jag vågade skulle jag
vara mer öppen mot nya människor. Är lite blyg mot nya människor, och jag önskar verkligen att jag blir av med det. Men jag ska jobba med mig själv, och detta är något jag måste jobba på! :)

5.Om 10 år kommer jag förhoppningsvis vara lyckligt gift, ha barn och arbeta med något jag brinner för!

Jag skickar vidare till:
Ida
Ewe
Millan
Sandra
Sofiaa


Kommentarer
Sofiaa

hehe spännande :D

2011-10-25 @ 19:46:10
URL: http://www.sofiaastahl.se/
IDA

Hm får se då! ;)

2011-10-25 @ 20:21:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0