Mörkerfält i Sandviken..

Sitter i sandviken på mörkerfält..
Gick ganska bra för mig!
Tappade två, och på sista lyckades jag missa att skjuta ett skott...
Fan vilka problem jag har med att räkna till sex!
Haha...
Fattar inte att jag lyckas varje jäkla gång!!

Jaja.
Inte mycket att göra åt..
Dock är jag jäkligt sugen på att gå ett varv till..
Till nästa år blir det att lära sig något grövre att skjuta med.
Då får jag iaf gå ett varv till :)

Tråkigt också att rester av er därhemma bangade på att åka hit...
Fan Ewe.. Det var många snygga karlar här ;)

Neeej. Nu ska jag göra något annat!
Hörs då hej! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0