Effektiv!

Har haft en ganska effektiv dag idag! :)
Gjort klart två uppgifter på kursen.
Har nu "bara" fyra kvar!! :)

Sen hade jag och Emil en liten "fotosession" i höstlöven..
Fast det var han nog inte medveten om ;) haha..

Hämtat ut två paket på ica...
Ett med en jättesmart receptbok och en bordsgrill.
Och det andra med en massa fina kläder!! ♥
Paket är bra skit. Man blir så glad. :)
Plånboken mindre glad, menmen det gör inte så mycket.. :)
Känner att jag kan unna mig detta!

Snart ska jag ut på PW.
Och efter den blir det det okända och soffmys resten av kvällen..
Eller kanske ett avsnitt av greys i sängen?! :)
Det låter mysigare, så får det bli ;)


Neeej. Nu ska jag svira om och ut på prommis!

Hoppas att ni haft en bra dag och får en mysig kväll!
See yaah!
:*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0