Dag 01: Sex sanningar om mig.

Har väl kört något liknande förut va?


Jo här kan ni läsa mer om mig :)
Fast det var inte sanningar utan mer fakta om mig, men ändå lite sammalika ändå tycker jag!

Jaja. Nu kör vi! :)

1. Jag är sprut rädd! Har inte varit det när jag var mindre, men nu tycker jag att sprutor är sjukt obehagliga!! :/ Dock älskar jag att ta på andra av någon anledning. Venprover måste ju vara det roligaste som finns ;D Men när man ska sticka i mig, det går verkligen fet bort!! :D 

2. Om det finns någonting som jag verkligen hatar på denna jord, så är det lögner.

3. Jag är verkligen för snäll för mitt eget bästa. Tänker mycket på människorna runt om mig innan jag tänker på mig själv. Vissa gånger är det bra, andra dåligt!

4. Jag tycker inte om att köra bil. Jag vet egentligen inte vad det beror på, men jag gillar det inte helt enkelt. Ibland kan det vara kul, men oftast inte.

5. Jag vill ha en egen hund. Min syster har haft två hundar och jag är väldigt sugen på en egen. Står och väger mellan fyra olika raser. Japansk spets, fransk bulldog, finsk lapphund och border collie! Får se hur det ser ut när jag flyttar till något eget igen! :)

6. Jag har väldigt stark intuition. Känner ofta på mig saker som senare visat sig stämma..!




Kommentarer
IDA

Fransk bulldog är ju sjukt söta!! :) Eller alla bulldoggisar ;) Och collie är väl lite tooo mutch energi? :O

2011-10-25 @ 20:23:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0