Svar till Mylia...

Vill verkligen inte låta otrevlig, men vem har sagt att det börjar gå bättre?
Adressändra hade jag fått lov att göra tids nog iaf!

Ingenting med denna separation har varit enkel...
Och då kanske jag bör poängtera att det inte varit enkelt för mig speciellt!

Visst finns det dagar som allt känns bättre,
men det finns även dagar som känns sämre...

Och det är fan inte lätt än idag.
Men mitt liv måste gå vidare ändå....

Tänker inte ta upp allt jag känner för mitt ex just nu, och speciellt inte här.
Han förtjänar det inte!

Han är trots allt en underbar människa, och jag önskar honom allt gott här i livet!
Trots allt som hänt mellan oss både i och efter förhållandet...






Mylia om Adressändrat..:
Låter härligt :) Verkar som att det börjar gå bättre för dig, skönt att höra :) Alltid tufft med separation från någon man levt tillsammans med så pass länge..
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0