Strax...

Ska strax åka till stallen..
Ewe bad mig ta Sanna idag, och det gör jag så gärna :)

Städade köket igår, och idag ska jag ta itu med hallen och toan..
Tur att det uppskattas så mycket när man hjälper till!
Fast å andra sidan kan jag inte göra mycket annat när jag bor här!
Är glad att jag kan hjälpa på något sätt i varje fall!!

Längtar tills jag får eget igen.
Få rå om sig själv lite..
Känns som om jag behöver det!

Menmen..
Kan inte göra mycket åt det just nu!
Bara att inse!

För den delen kanske det blir flytt någon annanstans framöver..
Man vet aldrig ;)
Jag kommer i varje fall inte bo kvar på denna orten!
Så mycket vet jag!!

Nej. Nu stallet..
Har massor med ärenden att uträtta idag! :)
Hej med er!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0