Dag 08: Tre platser jag skulle vilja besöka.

Denna var ju definitivt inte så svår!! :)
Helst skulle jag vilja resa jorden runt, men hey, vem har dem pengarna? :P
I alla fall, de tre platser jag skulle vilja besöka är....

1. Mitt första drömresemål skulle vara att bila igenom hela USA!
Har velat göra det ända sedan jag var liten..
Och även om jag avskyr storstäder, känner jag mig konstigt nog jävligt dragen till New York..
Jag har inte en aning om varför, men jag är väldigt facinerad av NY! :)
Så bila genom USA ligger på första platsen!


2. Mitt andra drömresemål skulle gå till Italien!
Och då främst till venedig! :)
Hela Italien verkar vara jätte vackert!! :)
Så Italien har andra platsen..


3. Mitt tredje och sista drömresemål skulle vara egypten!
Älskar historia, och egypten är ju då väldigt intressant!! :)
För att inte tala om häftigt! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0