Borde..

Finns så många borden just nu.
Men energin är typ nere på noll!

Ringde ett samtal idag, som fick mig på väldigt bra humör iaf! :)
Var lite oväntat, trodde att det skulle bli stop där, men inte.
Det var riktigt skönt att veta att det inte var något problem!
Nu kanske man slipper oroa sig på ett plan iaf? :)

Måste ringa ett till samtal nästa vecka, som dock inte alls är lika trevligt :/
Men just nu känns det som ett stort borde....
Även om jag hoppas att jag verkligen inte behöver oroa mig, men man vet ju aldrig!
Hoppas kan man ju...
:/

Nu ska jag ordna lite manikyr på mina supertunna naglar! :)
Skönt när det är klart :)

Sen blire plugg resten av kvällen, så att jag blir klar någon gång!
Hoppas att ni har en fin kväll?!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0