Sämst..

Jag är typ världs sämst på att blogga..
Men det händer inte så mycket här!

Fått mitt schema för sommaren nu iaf :)
Jobbar både under ludvika festen och motor och musik helgerna..
Det suger ju.
Menmen, vad göra?
Måste ju jobba!!

Är så glad att jag fått jobb över huvudtaget!! :)
Fick dessutom ett jätte soft schema..
Går typ halvdagar och kvällar bara..
Går 7-16 en dag på hela sommaren tror jag!
Sen går jag till 14 och 12 de andra :D
Blir väl till att jobba över så fort möjligheten finns! :)
Blir väl kanske någon delad tur extra eller nått!!
Men jag är nöjd iaf! :)

Idag då?
Har ingenting speciellt planerat..
Måste plugga så att jag inte hamnar efter.
Vi ska göra ett grupparbete i veckan,
så det kan ju vara bra att få klart någon uppgift innan man börjar med det iaf!

Neeej, nu ska jag käka lite sen ta tag i plugget!
Hoppas att ni får en fin dag!
Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0