Trött, trött och trött...

Usch fan vad trött jag är heeeela tiden!
Det här kan inte vara normalt??
Jag har varit vaken i 6 timmar, och nu är jag helt slut..
Och så här är det dag ut och dag in! :/

Känns som om det måste vara något fel...
Kanske borde kolla upp det?!

Aja..

Har varit i skolan på lektion idag iaf, helt ovärt att gå dit..
Sas inget som var speciellt viktigt, och som jag inte redan läst iaf!

Nu ska jag vänta på att A ska vakna,
och när han gör det så ska jag höra om han vill följa med mig ut och fota en sväng.. :)
Tänkte göra det igår, men det var ju så tråkigt väder, så jag sket i det helt enkelt!

Åker upp till dalen på onsdag också! :)
Skönt att få komma "hem" en sväng..
Fast omständigheterna hade ju kunnat vara trevligare :/
Jaja. Det är som det är.. Livets gång..

Nu ska jag få tummen ur och plugga lite, så jag slipper sitta med en massa plugg uppe i Älvdalen!
Kanske inte det roligaste man kan göra när man väl är hemma..

Hoppas iaf att ni får en fin dag! :)
Puss på er :*


Kommentarer
E ♥ Aspelin

Åååå jaa det får du jättegärna göra! :)

2011-03-14 @ 15:54:59
URL: http://emelieaspelin.se
lys

vitamintillskott? järntabletter?

2011-03-15 @ 11:33:57
URL: http://lysan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0