Göteborg..

Vad har jag gjort idag?
Jag har börjat packa lite smått inför resan till Göteborg i övermorgon!
Har också kommit på att det kanske kommer bli lite stressigt :) haha..

Har lite som ska tvättas, och imorgon åker jag och A till blge!
Ska byta ut massa musik i ipoden, sen är det lite batterier som ska på laddning, måste lägga in en och annan film i datorn till vägen ner.. :P
Och jag är långt ifrån klar!
Kommer bli en lång dag imorgon med andra ord :)

Måste packa klart allt imorgon också..
Jag kommer jobba 7-12 samma dag som vi åker.
Pappa och co plockar upp mig precis efter jobbet!
Tur att jag bor så nära :)
Slipper iaf dra med mig all packning till jobbet! :P

Nej, nu blir det sängen om jag ska orka med morgondagen!
Hoppas att ni haft en fin dag!
Puss :*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0