Dött...

Här var det dött :)
Som vanligt?

Mina dagar på senaste tiden har bara bestått utav jobb..
Idag ska jag också jobba 16.00-21.00!
Men det gör ingenting.. :)

A är ändå i jämtland och fiskar just nu!
De kommer hem på tordag kväll/natt..

Försöker desperat hitta någon som är villig att byta helg med mig på jobbet också..
Vill inte jobba sista helgen innan skolan drar igång, då vill jag åka hem!
Har inte varit hemma på heeeela sommaren typ.. :(

Jaja. Ska se vad jag kan göra!
Nu ska jag käka sen frulle, sen göra mig iordning och göra mat låda :)
Hoppas att ni får en fin dag!
Puss :*


Kommentarer
Anna-Maria

Ge mig datum och turer få se om jag kanske kan ta den helgen :)

2011-07-28 @ 06:55:24
URL: http://itsnotalifeitsadream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0