23/6 - 2011 ♥

Jag vet, jag vet..
Aningen efter igen!
Men jag måste ju skriva om den dagen!


Den 23/6 - 2011 firade jag och Andreas att vi varit förlovade i hela fem år!
Åren går så otroligt fort.
Vi har gått igenom massor under åren, bra dagar, dåliga dagar.
"What doesn´t kill you, makes you stronger."
Det stämmer verkligen.
Men uppriktigt sagt, vill jag säga, att trots allt vi gått igenom tillsammans, så älskar jag dig Erik Andreas Larsson.
From the bottom of my heart.
Du kommer alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta!!
Vad som än händer mellan oss två i framtiden.
Du är min bästa vän i vått och torrt, och stöttar mig när jag som mest behöver dig.
Jag hoppas att du vet att jag alltid kommer finnas här för dig?!
Du är mitt allt älskling, och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går!
Du och jag! ♥










Denna buketten med blommor fick jag samma kväll som vi firade, när jag kom hem från jobbet.
Helt oväntat, faktiskt! ;)
Ibland kan han vara romantisk min karl! ;D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0