Julen!

Nu är julen utstädad även på timmermansvägen..
Inte för att vi är sist med det, men ändå :)
Skönt att plocka bort allt, men samtidigt tråkigt!
Julen är ju så mysig!

Jaja..
Idag händer inte så mycket..
Ska försöka göra klart en av uppgifterna som jag börjat med, och sen ska jag också försöka hinna med att titta på en film som jag ska kunna koppla till kursen.. Läser Etik och livsfrågor just nu..
Den känns ganska tung, men ändå inte..
Finns ju lixom inte några rätt och fel!
Men det är kanske det som gör den så svår?! :P


Nu ska jag i alla fall sätta igång så att jag blir klar idag! :)
Hoppas att ni får en trevlig dag!
Puss på er:*



Kommentarer
Millan

Har städat bort julen här med :)



Hmm.. Ja du lilla gumman. Känns tomt här utan er med ;(

Pussar

2011-01-11 @ 00:00:55
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0