Fö*ba#nAd¤ J?v@a s%i&.....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH....
Jag är så jävla besviken och frustrerad.....!!!
Mina benhinnor kan fara åt H#lve%e!!! :(
När jag för en gångs skull känner att det ska bli skit kul med träning, så ska benen börja krångla.. >:(

Det var ju en jävligt dum idé av mig att jag och Madde skulle promenera innan träningen..
Blev 50 minuter. Sen kommer man in i sporthallen och börjar innebandyträningen, och då börjar benen värka som bara fan!! AJAJAJ...
Frågade Katta (som är sjukgymnast) vad det kunde vara, och hon sa att det var benhinnorna..
Jippie...

Och jag som inte ens kände mig trött...
FAAAAAAAN!!


Märks det att jag är arg eller ??????

Neeeeej.. Gå och sova nu och dra täcket över huvudet....
HEJDÅ!!! :(


Kommentarer
Millan

Hmm... Det där lät ju inge vidare :/ Usch då!!



Saknar er!

Pussar

2011-01-21 @ 01:51:31
URL: http://camillasiitari.blogg.se/
Millan

Hmm... nej den heter "Matematik 3000 komvux"



Jaa... jag har fått hem samhälls boken som jag ska köpa med fia.. plus att jag laddat ner uppgifterna jag ska göra... JAG FATTAR INGENTING!!!!! Vet inte hur jag ska fixa det här :/



Just ja.. jo jag kommer lägga upp bilder på rummet :P



Pussar

2011-01-21 @ 18:07:53
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0