Dagen..

Dagen idag har gått väldans fort om ni frågar mig..
Fast det kan ju bero på att jag haft fullt upp i några timmar..

Ska strax hoppa in i duschen..
Måste åka och handla lite så att jag kan göra mat senare..
Får bli mexicanasoppa och limpa idag :) Mums!

Vid sju ska jag på träning.. gött...
Känner dock att det kommer bli väldigt jobbigt, men det är ju det som är skönt.. i alla fall efteråt!! :)

Jaja.. Nu lär jag fortsätta om jag ska hinna med allt..
Måste nog skotta av bilen också.. :O
Var ett tag sen jag åkte med den...

Hoppas att ni får en bra kväll!!
Puss på er :*





Gammal bild.... Längtar som tusan tills skytten drar igång igen.. även om jag inte kommer kunna skjuta lika mycket som jag kunde i Ä-dalen.. Tråkigt men sant.. :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0