Dag 4: Sju rädslor/fobier.

Här kommer lista nr 4! :) 
 

1. Spindlar. Fy fan, jag avskyr spindlar. Det är det värsta jag vet!
2. Ormar. Samma där! 
3. Mörker. Den har jag ju redan förklarat ;) haha..
4. Att något ska hända med mina nära och kära. Ständig rädsla. Speciellt eftersom de flesta bor så långt bort! :(
5. Sprutor. Har blivit som min kära syster på äldre dar. När jag var mindre fick jag jämt lov att ta en massa prover och sånt, men nu när jag är äldre tycker jag att det är riktigt obehagligt. Vet inte ens varför. :P
6. Tandläkaren. Hatar, hatar, hatar att gå till tandläkaren. Det ilar i hela kroppen när de är i munnen och far med sina metall redskap. Fy fan.
7. Clowner. Ända sen jag såg filmen DET när jag var mindre, har jag varit rädd för clowner. Dem är inte roliga någonstans. Bara läskiga!! :( Haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0