Dag 3: Åtta saker som irriterar dig .

Kör väl nästa idag också då, då jag glömt en dag :)


1. Unga mammor. Jag förstår verkligen inte grejen. Är det någon jäkla inne-period att skaffa barn nu för tiden eller? Eftersom att alla femtonåringar blir på smällen numera. MAN ÄR INTE MOGEN NÄR MAN ÄR 15!!! Så är det bara. Finns inga argument i världen som kan få mig att ändra på den åsikten. Jag säger inte att ni som, mot förmodan är mammor vid denna ålder är dåliga föräldrar, inte alls. Jag förstår bara inte varför alla har så bråttom med att bli vuxna innan de är vuxna själva.

2. Otrevlig kassa personal. Ska man sitta i kassan, kan man väl åtminstone dra på ett smil och hälsa. Avskyr när personal i kassan ser ut som om hon/han käkat citroner! Jobbar man inom service yrken borde det vara ett krav att vara service minded. Om man inte är det, BYT JOBB!

3. När min bil inte fungerar. Är det inte vindrutetorkarna, så är det däcken. Alltid är det något. Är trött på bilj*veln nu!

4. Otrevliga människor. Finns väl inget värre? Vad tjänar man på att gå runt och vara sur och grinig heeela tiden? Ingenting, skulle jag tro. Visst, alla kan ha en dålig dag. Det har jag med. Men varje dag kan inte vara en dålig dag, eller?!?
  
5. Mina hälar. Det är så jävla frustrerande att ha mina hälsporrar. Och inte bara i en fot utan i båda. Kan ju knappt gå, och ont gör det. Men det är väl som man säger. Är huvudet dumt, får kroppen lida. Bokstavligt talat.
 
6. Snö. Är trött på snö och kyla nu. Kan det inte bli vår snart?

7. Att jag har svårt att komma på fler saker som jag irriterar mig på. Haha! :)

8. Att jag ibland är så s j u k t seeeg. Det kan jag irritera mig på! :)



Så det var åtta saker jag irriterar mig på. Det har väl tagit mig en sisådär tre timmar att komma på åtta irriterande saker. Hahaha.. Seeeg var ordet! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0