Oaktiv!

Nu är jag så där oaktiv igen..
Beror på mycket saker just nu!
Men den största anledningen är för att jag saknar inspiration till allt just nu.. :/
Vet inte vad det är, men jag hoppas att det går över snart!!!!

Känner att det ska bli grymt skönt att få åka upp till alla i dalen i helgen.
Dock åker jag utan A då han ska jobba, tråkigt nog :(
Men det blir nog bra det med!

Saknar alla så grymt mycket!!!
Ska bli skönt att få träffa er igen! ♥

Nu ska jag äta lite middag i min ensamhet.
Sen lär jag plugga om jag ska bli klar innan helgen!
Vill ju inte sitta med läxor när jag är hemhemma... :)

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll!
Puss på er sötisar! :*


Kommentarer
Millan

Jaa.. du kommer nog inte känna igen dig ;) Hihi!! Förhoppningsvis ska jag och pappa tapetsera nu i veckan :P Hoppas på det iaf. Och idag är fondväggen målad vit :D Det är jätte kul.. Längtar också som fan tills på Torsdag!! Ses då stumpan :)



Pussar i massor!! <3

2011-02-07 @ 23:15:48
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0