KLAR!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med kursen Människan socialt och kulturellt..
Fy fuck vilken tråkig kurs säger jag bara!!!! :O
Och läraren var tråkigt hon med, dessutom.
Inget illa menat, men det kändes som om hon ältat samma saker hela tiden, lektion efter lektion...

Nu är det bara att hoppas på ett godkänt!

På måndag börjar Medicinsk grundkurs..
Oooh det ska bli såååå spännande!!
Äntligen något intressant!
Det sägs dock att det kommer gå i ett med inlämningsuppgifter osv..
Menmen..
Vad gör det när man läser om det man tycker är intressant? :)
Inte så mycket skulle jag tro.. :P

Kommer väl beklaga mig längre fram i så fall ;)


Nej nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa ur Twilight..
Är snart klar med första boken :)

Godnatt på er kära vänner!
Hoppas att ni sover gott inatt!
Puss på er :*


Kommentarer
lys

haha ja, TVÅ timmar, förstår du hur glad jag är att ha fått hem den nya då? det värsta var att när vi fått den, så hade elektrikern sönder luckan så fick ha den stående en evcka i väntan på ny lucka. så nära, men så långt bort! men nu är den där den ska..



medicinsk grundkurs..massa inlämningar och 4 prov, hade vi. Vi hade 4 proven två dagar på raken, två varje dag. De insåg nog att det blev för mycket för oss, bara en fick godkänt i hela klassen, resten fick göra om..hoppas ni slipper att få det så!

2011-02-22 @ 09:09:12
URL: http://lysan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0