Göra idag...

Detta är lite av vad jag ska pyssla med idag!!
Ska tjuvstarta kursen som vi börjar imorgon, idag istället.. :)
Ska förklara våra cellers uppbyggnad, hur celler delar sig, förklara vad vävnad är och beskriva tre olika typer av vävnade och var de finns, vad mitos och meios betyder... m.m..
ÅÅÅH detta är såååå intressant!!! :D
Ångrar inte för ett ögonblick att jag pluggar till USK:A...

Som det känns nu, kommer jag troligtvis fortsätta till antingen SSK:A eller polis..
Har inte bestämt mig än, men USK:A är en bra grund att stå på för båda valen så :)




Kommentarer
Millan

Hmm... låter inte speciellt kul för min del ;)

2011-02-27 @ 14:10:32
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0