Dag 7: Fyra minnen du aldrig glömmer.

Här kommer nästa lista också då..
Nu kan jag ju inte gå så långt så nu kan jag sitta still i åtminstone fem minuter ;)



1. Student veckan. Shit vad mycket minnen den veckan gett mig!! Har aldrig haft så kul i hela mitt liv tror jag!!! :) Vi hade dessutom helt klart snyggast utklädnad på hela skolan!! :D haha.. Har till och med min dräckt kvar någonstans! :) Glömmer heller ALDRIG känslan jag hade på självaste student dagen. Fy fan vad underbart!!



2. SM guldet, och SM bronset i Pistolskytte SM. De tävlingarna kommer jag aldrig att glömma!!!



3. Dagen då jag klarade körkortet! Shit vilken känsla! Jag var så jävla stolt över mig själv!!! :) Var nästan helt säker på att jag skulle kugga då jag fick kärringstop i slutet på körningen. Men det gick bra! :) 
Bilden är från uppskrivningsprovet! :) 



4. Bilolyckan 2005. Glömmer den aldrig. Var på väg hem från mora, då jag, mina systrar och Danne voltade med bilen. Det är nog bland det värsta jag varit med om. Vi hade garanterat änglavakt!




Det var fyra minnen som jag aldrig glömmer!


Kommentarer
Fotograf Jeanette Lindvall

studenten är grymt minne! får se om man får uppleva nåt liknande igen :)



Ha det fint

2011-02-09 @ 20:58:04
URL: http://phokuseramera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0