Tid..

Varför kan det inte finnas fler timmar på dygnet?
Har inte hunnit göra om bloggen något idag..
Och morgondagen blev jag bokad på jobb :)

Får se när den ska hinnas med...
Måste göra om datorn innan också, har jag kommit fram till!
Det är mycket nu! :P

Annars då?
Hinner inte med så mycket annat än att jobba just nu!
Men jag gillart!!
Min ekonomi med, dessutom ;)

Hoppas dock att jag kommer ut på lite festligheter till nyår åtminstone...
Men vart är frågan?
Åka till sälen som alla andra?
Njeee... tror icke det!

Var ute på en promenix med I idag också..
Höll på att förfrysa..!!
Illa illa att man ska vara sån fryslort! ;)
haha..

Nu ska jag tvätta lite, sen blire sängen om jag ska orka gå upp imorgon..
Har varit mer död än levande idag...
Hoppas att ni haft en bra dag!
Hej med er!
:*


Kommentarer
Millan

Du kan ju komma ner till oss på nyår ;) Än så länge är det jag, Danne, Fiaa & Daniel. Eventuellt Anna också :) Hade varit kul!! :D



Puss

2011-12-21 @ 23:14:24
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0