Lång dag!

Det har varit en riktigt lång dag idag...
Är helt slut nu kan jag lova!

Natten till idag började inte så bra.
Har bara legat och vridit och vänt på mig hela natten!
Haft skit svårt att sova..

Klockan ringde klockan sju...
Pallra sig upp och göra sig iordning..
Åkte till Smedjebacken för att hämta diplom och betyg!
Så nu är jag officiellt klar undersköterska!!! :)

Det var riktigt trevligt att träffa alla i klassen igen,
känns lite tråkigt att det är slut dock... :/
Menmen... Vi får väl hålla kontakten på fb antar jag! :D

Sen åka hem igen och skynda sig in på bolaget inför imorgon!!!
Party står på schemat och det kommer bli riktigt kul!

E har bokat våra biljetter till stockholm också, så nu är det ingen återvändo! :)
Party i helgerna två... :D haha..

Morgondagen spenderas först i luftskytte hallen, där jag ska sitta i sekretariatet...
Sen hem och göra sig klar för utgång!

Söndag = Bakisdag!

Hoppas att ni får en toppen helg!
Det kommer verkligen jag ha!!!! :)
Höres!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0